czwartek, 10 lutego 2011

Małe podsumowanie

           Poszukiwanie garażu blaszanego (blaszaka) trwa. Po kilku telefonach wydaje mi się, że za mniej jak za 1400 zł. garażu o wymiarach 3x5 metrów się nie kupi. Chyba, że w drugim lub trzecim gatunku. W najbliższych dniach zamówię garaż. W ciągu dwóch tygodni będzie stał już na działce. Przy okazji postanowiłem się nie rozdrabniać i zamówiłem całą paletę bloczków betonowych jakieś 10 szt. potrzeba będzie pod garaż i ze cztery pod "latrynę" ,którą mam zamiar zrobić sam. Nie powinno to sprawić problemu. Zrobiłem altanę zrobię i WC.
           Zamówiłem też dwa kubiki desek na szalunki (deski calowe) i pół kubika kantówek 5x10 cm. Rozgądam się też za drutem zbrojeniowym. Mój budowlaniec kazał kupić na początek 35 drutów fi12 i 235 fi6. Trochę mnie zastanawia te 235 sztuk. więc dopytam po co te 3 km drutu na ławę fundamentową. Wiem, że z fi 6 robi się tzw. strzemiona więc możliwe, że tak powinno być.
            Zapowiada się wczesna wiosna więc po cichu planuję start na połowę marca ale to wszystko uzależnione jest od pogody.
              Jutro czeka mnie wizyta w wodociągach. A konkretnie zlecenie podłączenia wody na działce. Zobaczymy za ile :
*kasy
*czasu
później będzie woda na działce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz