wtorek, 15 lutego 2011

Kierownik budowy

Wczoraj odwiedziłem po długiej przerwie kierownika budowy. Wynagrodzenie tak jak wstępnie ustaliliśmy pozostaje na poziomie 2000 zł. Złożyłem u niego komplet dokumentów:
  • Zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych (w ciągu siedmiu dni od złożenia w urzędzie miasta można rozpocząć budowę)
  • Oświadczenie kierownika budowy o przejęciu nadzoru nad prowadzonymi pracami
  • Wniosek o wydanie dziennika budowy
Kontaktowałem się też z moim budowlańcem. Z rozmowy wynikło, że jak tylko pogoda pozwoli zaczynamy z początkiem marca.

1 komentarz:

  1. Na pewno taka osoba jest ważna na każdej budowie i ja również jestem zdania, że niezwykle ważną sprawą jest to aby wiedzieć jakiego geodetę do prac wezwać. Jeśli chodzi o mój wybór to ja najczęściej korzystam z usług geodety https://geo-szkic.pl/ i wiem, że jest to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń