czwartek, 5 maja 2011

Budowa parteru - strop

Prace idą dość szybko. Do końca tygodnia będą gotowe mury parteru i kominy. W poniedziałek zagęszczamy piasek pod salonem i piwnicę. W salonie z powodu głębokiego wykopu kierownik budowy zalecił dozbrojenie posadzki i zagęszczenie suchego betonu. Następnie  układamy i zalewamy strop. W czasie budowy parteru okazało się, że sufit jest na wysokości 2,82 m w projekcie co ucieszyło mnie niezmiernie bo lubię wysokie pomieszczenia a pomimo wielogodzinnego analizowania projektu nie udało mi się tego wyłapać. Wycena pustaków, belek stropowych oraz pustaków szalunkowych na cały dom czyli kompletny strop bez betonu pokazała koszty ok 6.000 zł.

2 komentarze:

  1. Witam mam pytanie. Zauważyłem że strop pańskiego budynku jest z betonowych płyt, wybór podyktowany był mniejszymi kosztami od stropu tzw "lanego"?
    Ja też zaczynam budowę Chabra tylko z żona wybraliśmy nowszą wersję Chaber Polo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszt stropu z płyt żerańskich wychodzi jakieś 30% mniejszy. Ja mam w projekcie nad piwnicą strop z płyty a nad parterem terrivę. Niestety błędem było z mojej strony, że nad parterem nie zrobiłem stropu z płyt bo był by jakieś 5.000 zł tańszy.

    OdpowiedzUsuń