piątek, 23 lipca 2010

Pierwszy kontakt

Okazało się, że kilometr od mojego domu wyrósł chaber lux. Szukałem po różnych miastach a był tak blisko. Dom jest troszkę zmodyfikowany. Grunt na, którym jest posadowiony jest dość mokry i dom stoi wyżej niż powinien. Stąd kilka schodów będzie więcej przy wejściu i schody z garażu do domu. Wejście do piwnicy jest prosto z wiatrołapu z lewej strony. Wydaje mi się również, że okienko w łazience i drzwi wejściowe są mniejsze jak w oryginale. Domek jest naprawdę ładny.

7 komentarzy:

  1. Też taki buduję, tylko trochę zmodyfikowany Fajny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakim etapie jesteś? Jakieś fotki w sieci?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotek w sieci nie mam. Jestem na etapie stanu zamkniętego.

    OdpowiedzUsuń
  4. śledziłem waszą budowę bo szliśmy z budową równolegle. teraz trochę zwolniliście a my już mieszkamy:) mamy chabra w Zielonej Górze, tyle ze trochę inne kolory niż w projekcie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mamy Chabra i jesteśmy na etapie wykończeń.Nie mam pomysłu jak urządzić kuchnię.Problem stanowi dla mnie dłuższa ściana od strony łazienki, która 'wchodzi' trochę w jadalnię.Zastanawiam się jak to będzie wyglądało z meblami.Macie jakieś pomysły?

      Usuń
  5. u nas mebelki wyglądają dość dobrze na tej dłuższej ścianie. daliśmy na niej od drzwi jedną szafkę, później piekarnik z płytą gazową, potem zlewozmywak jednokomorowy i na końcu zmywarka, potem są drzwi do skrytki. na czołowej ścianie są dwa rzędy szuflad, w każdym po trzy, daliśmy narożną szafka no i na ścianie od wykuszu jeszcze jedna szafka i na końcu lodówka. wygląda ok

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim domu mieszkać to przyjemność.:)

    OdpowiedzUsuń